söndag 8 november 2009

Time Lapse day!

Idag vaknade jag och tina och kollade ut genom fönstret och det var riiiiktigt trisst väder, såg knappt en meter pga all dimma. Vi började dagen med att köra Olle till Östersunds flygplats. På vägen hem började jag ana att det var nog grymt bra väder bara man kom upp en bit. Vi svängde upp till Björnen och fortsatte upp mot CopperHill och där var det strålande och vindstilla. Jag ringde direkt till Kristoffer Fahlgren aka Kuske och vi stack direkt ut och filmade time lapse och lite andra scenic shots. Det blev en lyckad film dag och resultatet kanske ni kommer få se i den kommande filmen vi ska börja och redigera imorgon. Mer om det projektet senare, kan dock avslöja att det är ett jobb för Boardstore och vi är alla riktigt peppade! Här kommer några bilder som jag tog med Iphonen och några bilder jag lånade från Kuskes blogg.

Uppriggat för lite snygga vy shots, Panasonic hpx171 och Panasonic hvx200:




Kuske in action:



Panasonic hpx171:


Jag filmar solnedgång och moln:


Här kan ni surfa in och läsa vad kuske har för sig: http://kuskeproductions.blogspot.com

Inga kommentarer: