torsdag 26 november 2009

Nu har jag min telefon igen!

Nu har jag återfått min telefon så nu går jag att nå igen. Helt underbart att det finns snälla människor som hittar en telefon och sedan lämnar in den. Är inte så många som hittar en Iphone med kontantkort och inte stoppar den i egen ficka eller lägger ut den på blocket så ett stort tack till vem det nu var! Nu blir det att börja spara alla nummer på datorn hädanefter för det är ju egentligen det som är det drygaste med borttappade telefoner.

Min iphone lyckas lura döden återigen!


Idag stack jag, Adde och syrran ut och shreddade i Hamre. Det hade varit minusgrader i natt så jag trodde det skulle vara som olle utryckte sig "en hockey plan i lutning" men det var mjukt och fint så var grymt kul! Det som var lite synd var att även 20 skiers tyckte det så kickarna pajjade direkt samt att det blev feta gropar efter boxarna, hur lyckas dom???? Jag försökte fixa ordning det lite men i Hamre så hade dom ingen bra shaper kratta bara en spade så det var ju typ bara att glömma.

Imorgon blir det shredd igen sen ska jag kolla in Löven vs Malmö på www.s24.se. Vi vann igår över Bofors efter att Joakim Fagervall tagit över som coach efter lövens miserabla start på säsongen, det är tuuuungt att vara löven fan justnu. Hoppas på bättring och mer energi och hjärta med jocke i båset.

Jag hade planer på sticka ner till skidtestar helgen i Tandådalen men jag känner att jag måste spara pengar nu när jag letar kamera. Hoppas på hitta något klipp snart!

Inga kommentarer: