torsdag 19 november 2009

Hamre öppnar imorgon! Boxar/rails uppe!

Idag har det blivit mycket gjort! Det började med att jag stack upp till backen för att fixa i ordning en liten line inför Åre premiären som är imorgon. Det blir en väldigt simpel line med först två boxar samt en liten kulle man kan lägga små snurrar utför. Det var för lite snö för att bygga ett hopp men kullen kommer bli skitkul att jibba på. Längre ner kommer det sättas upp ett rail samt mailboxen, detta kommer laffa styra eftersom han väntade på att färgen skulle torka på railet.

Första boxen:



Andra boxen:


Laffa:


Det kändes bra att vara tillbaka i pismaskinen. Jag misstänker att det kommer bli några timmar i den i vinter:



Efter att jag varit i backen så tog jag bilen upp till Rödkullen där grabbarna höll på och fixade till den stora Down Flat Down trappen. Dom har gjort ett riktigt bra jobb med att försöka flacka ut den så mycket det bara går samt fäst plattor. Som ni ser på bilderna så är det stål trapp men det ska täckas över med trä så man slipper dö om man trillar

Sprayar loggor:





Från sidan, den kommer bli stooor! =)




Sist men inte minst! kamera köpet närmar sig. Hoppas detta går i lås nu!

1 kommentar:

Erik Thorebring sa...

Fan va taggad jag blir , önskar jag bodde lite närmare så jag kunde testa dem .