fredag 6 november 2009

Keystone open!

2006 spenderade jag, tina, chris, evve, matte och petter några månader i Colorado och shreddade järnet i Keystone, Breckenridge och Loveland. 2006 var Keystone sjukt bra, jag hade då aldrig varit på något ställe där det fanns så mycket boxar, rails, jibs, piper och riktigt bra hopp. Har haft en del vänner som varit där nu på senare år och då har tydligen standarden sjunkit en del och mycket beror nog på att dom bytt park crew. Jag är sjukt sugen på åka tillbaka för det är lätt min roligaste vinter någonsin men om jag åker över igen blir det isåfall en kortare period då jag har massa missions och jobb här hemma jag måste sköta. Här kommer lite bilder från öppnings dagen.

"Keystone opened on November 5 with 20 features and 1 large jump" Hade varit sweet om en park i Sverige kunde ha så mycket uppe på öppningsdagen.

Chris Chance var självklart där och shreddade. Chris var en snubbe vi hängde med en del i Keystone och jag blev riktigt imponerad och inspirerad av hans åkning. Chris fick även med en del i våran snowboard film vi producerade den vintern som hette "Frienemies".


Keystone:


Inga kommentarer: