söndag 29 november 2009

-10



Nu har kylan kommit på riktigt och kanonerna går för fullt! Sjukt viktigt då det börjar närma sig skidtestar helgen och vi ska bygga en rail arena till Forum Chillydog Railtor som har sista stoppet här i Åre. Det kommer nog bli en svin smoth tävling! Jag kommer även köra premiär på min och kuskes film, alltså Boardstore filmen. Vi kommer köra premiären fredagen den 11 på Black Sheep. Mer info om det senare!

Runt 16 tiden stack jag till Mackan och Johanna och hängde. Teka var med så hon fick leka med deras lilla valp Nola. Björklöven spelade mot Västerås borta så jag höll koll på live rapporteringen på Iphonen och löven klarade lika vid full tid och efter en mållös förlängning så losade vi på straffar. Helt ok resultat och vi fick 1poäng. Fagervall som har kommit in som ny coach dom sista tre matcherna har nu styrt laget till poäng i varje match vilket känns som ett stort steg framåt! Kl19 var det dags för El Clasico och där avgjorde Zlatan med ett klassmål med vänstern från ett perfekt inlägg och Barca vann med 1-0! Zlatan är fan otrolig.

När jag stack hem stannade jag med bilen vid VM8:an och tog några bilder med telefonen:






Det värkar som om kylan håller i sig så förhoppningsvis kommer det läggas mycket snö i veckan!

Inga kommentarer: