söndag 29 november 2009

Intressant dag...



Idag är det en riktig sport dag! Björklöven möter kl16 Västerås borta och löven klacken är redan ute på vägarna. Ryktas om en fullstor buss samt att man kanske skulle boka in ännu en till, lägg därtill bilar och söder lövare som åker dit så kan det bli ett jävla drag! Löven behöver allt stöd justnu och tar vi 3poäng så känns inte playoff omöjligt ändå! Hoppet lever!

Senare ikväll är det dags för El Clasico! ska bli grymt kul att se vilka som går av planen som vinnare i en av årets fotbollsmatcher! Hoppas Zlatan kommer vara frisk så han kan lira!

Det blev inge snowboard idag. Är kallt så kanonerna går för fullt här i Åre. Det är ganska fint väder också så jag hade tänkt dra ut och shredda men sen kikade jag in webbkameran från Hamre och då såg jag att kanonerna var på även i den backen så då sket jag i det. Jag får se hur vädret ser ut imorgon så kanske blir åkning då istället, då är det även sjukt mycket mindre folk.

Snökanonerna står på ON:



Teka låg och chillade utanför bubblan där vi satt och käkade luch igår och då fick hon en liten polare hon kunde hänga ut med:

Inga kommentarer: