onsdag 25 november 2009

Premiär åk!

Idag var det premiär åk i en riktig backe! Hamre liften är som ni kanske vet öppen och dom körde premiär där i fredags. Eftersom jag och Tina bestämde oss på torsdagen att sticka ner till Sthlm för Transition Winter Awards samt LG winter jam så missade vi premiär helgen. Jag skulle egentligen åkt i går men jag hade lite ont i ryggen på morgonen samt att vädret var uselt så jag väntade till idag. Vädret var riktigt kasst med regn och riktigt hårda vindar men vi var ett skönt gäng som shreddade så det blev riktigt kul! Erik Nygård kom upp från Östersund samt att Jakob Wilhelmson palrade sig ut i regnet, Jonte Gadelius och Matteus Lestage var också med. Syrran hängde också med upp och trots att hon har problem med sitt knä så åkte hon på bra, riktigt kul att se tjejer som kör på! Det finns två boxar samt ett litet rail och en mailbox uppe, inget speciellt men nog för att få leka av sig lite.



Idag var också premiär för att prova lite nytt gear. Jag har aldrig åkt på någon bräda med banan form och min nya Forum Chillydog Youngblood var så sjukt smoth! Riktigt lekfull bräda som är vansinnigt kul att åka på. Det var lite ovant i början med "Continuous Rocker" men efter några åk så var den så jäkla kul.



Det kommer uppdateras med lite mer bilder här på bloggen längre fram så fort jag återfår min kamera. Imorgon får jag tillbaka min Iphone så då kommer jag kunna ta några bilder iaf trots att kameran på den är värdelös så det ska bli kul när min riktiga kamera kommer så man får ok bilder hehe.

Inga kommentarer: