fredag 13 november 2009

Nytt avsnitt av Pirate Log

Riding Pow Europe:

Pirate Log: Riding Pow Europe 09/16 from Pirate Movie Production on Vimeo.



Kolla även in boysen från Random Bastards. Här kommer deras nya teaser för deras kommande film. Jag har länge tänkt redigera till någon Dubstep låt till min video blogg under förra säsongen men eftersom jag måste ha musik rättigheter har jag inte hittat någonting som passar. Låten som dom redigerat i denna teaser är riktigt fet och dubstep är the shit!

Random Bastards TV | Episode 13 - Random Bastards "6X" DVD teaser from Random Bastards on Vimeo.



Jag är så jävla stokad på att fler börjar göra film i Sverige! Det är grymt bra för snowboard scenen och jag hoppas att dom som redan gör film förtsätter med det och att ännu fler börjar! På tal om snowboard scenen så är den jävligt på G igen! jävlar vad glad jag blir!

Inga kommentarer: