torsdag 19 november 2009

Stund 2

Första och andra avsnittet av Stund 2 är nu ute. I det första avsnittet följer vi med till Williams Lake där Mike Kinrade, Steve Romaniuk, James Dorfling och Garrett Buehler shreddar jäääärnet! Jag tycker det är riktigt kul att se välgjorda downhill filmer och i takt med att sporten växer så börjar fler och fler bakom kameran även göra bättre produktioner. Jag själv började filma downhill i somras och även om det gjorde att jag inte han cykla lika mycket så var det förbannat kul att stå bakom kameran. Nu är det snowboard som jag ska fånga men jag kan tänka mig att när jag står med frusna fingrar och trycker på kameran så kommer jag längta till sommar säsongen då man kan stå och filma i t-shirt och shorts =)


I det andra avsnittet av den andra säsongen av Stund får vi följa med till Kelowna, British Colombia, Silverstar mountain.

Inga kommentarer: