söndag 17 januari 2010

Nu händer det grejer! Ny site på G!

Inom en snart framtid kommer det bli en uppryckning av denna blogg! Jag och Micke Sjöberg sitter i skrivandets stund och fixar en ny blogg sida åt mig. Jag har egentligen inte brytt mig så mycket om hur sidan ser ut då jag tycker en blogg ska vara enkel, vi kommer nu behålla enkelheten men göra siten snyggare. Känns lite roligare att styra det nu när det är så mycket besökare här. Snittet ligger nu på ca: 500 visits/dag och över 28.000 totalt med ca. 45.000 sid visningar.

Sjöberg har gjort bl.a. Hampus Mosesson's blogg HolyMoses.se och jag diggar den så han fick i uppdrag att styra upp min också.

Jag kommer även byta adress! Om ni går in på min vanliga adress kommer ni bli automatiskt flyttade till den nya siten så ni kommer märka när den är uppe! Jag kommer fortsätta skriva här tills det är dags.

Hoppas ni kommer digga den nya siten!

Peace //

Inga kommentarer: