lördag 16 januari 2010

Åre Snow Park rail linjen updaterad!

Yo! Efter många om och men med maskinkrångel m.m. så kunde vi fortsätta bygget av rail linjen. Imorgon kommer ni mötas av några nya features! Vi kommer fortsätta bygget i morgon och då ska det upp en del riktigt roliga prylar. Jag har även några sjukt roliga ideer på saker som ska upp om ett tag och jag kan säga att det kommer bli ballt! vad det blir får ni se senare!

Dagens arbete:

Som ni kanske vet så har vi stängt svarta linjen för att lägga mer snö så vi kan göra dom större. Att det blir mer snö råder det inga tvivel om, börjar bli sjukt feta högar där nu och det ser riktigt lovande ut för en feeet linje!


Jag och Laffa tog skutern upp på fjället och kollade in några spots. Det planeras för några sjuka saker men mer säger jag inte :). Det enda jag kan visa er är ett flygplan ovanför skutan:


Sedan blev det maskin krångel:


Nytt räffligt rör:



Flat down flat:




9m down box:


Flat down box där det även kommer byggas till en till jib pryl brevid. Ska fixa det i morgon:



Jag ska ta bättre bilder då det är klart och fixat som det ska vara! Peace!

Inga kommentarer: