söndag 17 januari 2010

dagens jobb

Idag var det texas i parken! Runt 12 tiden dundrade det in med folk i rail linjen och det var folk överallt! Länge sedan jag såg så mycket folk i parken och det kändes kul. Lite drygt också då vi hade byggt klart några nya saker som inte riktigt hade hunnit frysa på så dom nöttes riktigt fort men det shapas tills i morgon. Jag och Laffa byggde några nya saker idag som jag ska ta bilder på nästa gång jag är i parken. Imorgon är jag ledig och kommer nog ta en hemma dag, har en del saker att fixa samt styra lite med mitt företag som är på g samt ett möte på tv-åre. Börjar känna mig riktigt förkyld så hoppas det försvinner snart!

Här kommer några bilder jag tog nerifrån jibb knölen, han inte ta någon bild då det var som mest folk men här ser ni lite hur det såg ut:





Inga kommentarer: