måndag 11 januari 2010

Haze, Åre

Jag har varit riktigt dålig på att uppdatera bloggen dom sista dagarna men jag har återigen haft så sjukt mycket och göra så då får bloggen läggas åt sidan lite :). Här kommer en lite update vad som är på G!


Igår kom Hans Åhlund och han kommer stanna hos oss i någon dag. Var länge sedan vi kunde hänga ut så det är riktigt kul. Idag skulle vi egentligen filmat in en heldel i parken men pga vissa saker så hann inte haze upp i backen förens sista halvtimman och då var det kasst ljus. Vi tänker göra ett nytt försök imorgon igen. Vi hade även plan på att köra ett rail mission ikväll men han känner av sin fot som han opererat så vi chillar nog. Jag håller på och gör ett inslag om parken som ska gå på tv-åre och webben där ni får en liten update på hur parken är och vad åkarna som shreddar den tycker. Jonathan på tv-åre har också gjort ett park inslag som borde komma upp under kvällen och jag postar det här på bloggen när den är ute.

Min video blogg #2 är under inspelning. Som ni kanske vet så har det varit vansinnigt kallt här uppe i Åre så det har varit riktigt svår filmat. Jag trotsade kylan någon dag och fick riktigt smotha scenic shots men så mycket åk klipp har det inte blivit. Vet av en del som har fått kamera problem efter att ha varit ute i den extrema kylan men nu är det varmare igen!

Inga kommentarer: