fredag 11 december 2009

Yo!



Jag gör en kort update här på bloggen då jag har fruktansvärt mycket att göra denna helg. Idag har jag varit och hämtat banners och andra saker till premiären ikväll. Jag var även och hämtade upp Andre från boardstore som kom med flyg transfern från Östersund. Jag har spenderat några timmar vid vm8an och träffat massor med vänner som kommit upp för bräd testet, riktigt kul att så många har kommit upp! För ett tag sedan kom jag just hem efter att ha skottat snö och fixat ordning rail arenan inför morgondagens railjam. Nu blir det att sticka ner till black sheep för att testa ljud och ställa ut dj prylarna. Kl. 19.30 ska boardstore teamet samlas för middag samt att många andra kommer dit och äter innan festen börja kl.21. Kommer nog bli en kul kväll! Nu ska jag stressa vidare!

Jag kommer att försöka ha tid att uppdatera bloggen med lite bilder så fort jag hinner. Jag måste säga att det är sjukt kul att så pass många är inne och läser här. Trots uppehållet i somras så är det snart uppe i över 20.000st besökare! Snittet ligger nu på ca 200 pers/dag och det stiger för varje vecka. Kul!

Vi ses på permiären ikväll!

Inga kommentarer: