onsdag 9 december 2009

Yeah! Dakine

Fick ett lass med dakine prylar idag. Riktigt grymt då mina handskar börjar bli slitna. Nu har jag riktigt många olika modeller att välja mellan. Jag tippar på att jag kommer slita ut några par i vinter då jag kommer vara dag shaper i parken. Jag fick även min nya dakine foto väska som jag ska ha min nyinköpta video kamera i. Kameran kommer upp från sthlm på torsdag, stokad på det!

Det var några lådor :)


Teka såg inte lika nöjd ut som jag:


Idag tog jag svin sprutan. Har varit kraslig ganska länge men blivit bättre nu senaste veckorna så jag har säkert redan haft svinet men nu är sprutan tagen iaf. Ska bli intressant att se vad det blir för biverkningar.


Kl.10 imorgon ska jag sticka upp till VM:8an för att teama upp med Laffa. Då ska vi börja styra in snö till rail arenan samt hämta boxar m.m. Det ska bli kul att börja jobba i backen, blir min första dag för säsongen. Det känns så grymt att ha 2 jobb här uppe som jag tycker är skitkul! Peace!

Inga kommentarer: