torsdag 31 december 2009

Afterski rundan avklarad

Då var det dusch och byta om inför nyårs natten. Jag och Danne kom just hem efter en smoth after ski runda. För er som inte vet vad afterski rundan innebär så funkar det så att man ska ta en öl på varje restaurang i Åre's system. Det är sällan man hinner med alla och det det gjorde vi inte i år i heller men det räcker gott och väl som en riktigt skön start på nyår! Jag tror dagens runda slutade med 6 öl, 1 hotshot, 1 jäger och 1 skumpa. Är så sjukt roligt att åka runt mellan restaurangerna och Wilhelmson brukar i sedvanlig ordning hålla täten och hitta flummiga åk som oftast slutar med crasher. Man blir i ganska bra mode inför stundande middagen hehe. Jag sitter nu och väntar på att brudarna och danne ska byta om och att håkan ska komma förbi. Vi drar sedan vidare ner mot produkt huset där extrem har en lokal som vi får låna och sen får vi se vart kvällen drar vidare.

Som rubriken antyder så är afterski rundan avklarad. Förra året så stack jag och danne iväg och körde den och när vi kom till sista stället så var vi nog runt 20pers! Detta år började vi på Rautjoxa. Jag började jobba kl07 så jag skyndade på med shape jobben så jag var klar run 11.30. Danne, Mosesson , Jake, Ahlström, Håkan, PH, Adde och några till var på ingång till dagens runda. Sjukt smoth start på dagen och nu peppar vi inför middag och en bra kväll! Här kommer några bilder från våran runda:

























Inga kommentarer: