torsdag 18 december 2008

Video blogg #2 snart klar! och även Åres park!

Igår redigerade jag nästan klart Byssa's video blogg episod #2! ska färdigställa det sista ikväll så jag kan visa upp det för Tv-åre imorgon. På tal om igår, jäääävlar vad less jag blev när jag vaknade och skulle sticka iväg med bilen:


Avsnittet från video bloggen kommer bli ca:7min långt. Har fått ihop massor med kul material så tänkte att det passar bra att släppa ett lite längre avsnitt nu nära jul så ni har lite kul snowboard att kika på innan ni ska bränna ut i backarna!

trärail björnen:

Jonas och Noa:


Idag när jag vaknade så hade självklart min bräda åkt med tina till jobbet, efter lite meck så körde tommy dit mig så jag kunde få känna på nya Bataleon brädan lite. Blev dock inte så mycket då många av liftarna var stängda för att det var för hård vind. Vi brände då istället upp med bilen till rödkullen där Laffa stog med pistmaskinen så vi kunde åka upp med han till Parken. Laffa har gjort ett grymt jobb och den smygöppnar nog imorgon. Vi hjälpte till och shapade lite och gav lite ideer till hur han ska fortsätta bygget. Svarta linen har 3 ganska stora hopp på rad och sedan avslutas den med en corner, kommer nog bli smoth! Röda linjen han jag inte kika in men enligt rykten så ska den vara riktigt nice. Har längtat tills parken ska öppna så jag kan filma en jäkla massa trick till video bloggen.

Tommy bak på pistmaskinen:


Är bara tvungen att lägga upp två sjuka youtube klipp, dessa två måste ni kika in!

Sug på den JON OLSSON!!


crazy nigga gangsta!


Peace!

Inga kommentarer: