fredag 30 oktober 2009

Sandviken, sthlm

Då var man framme på hotellet i Sthlm. Ligger här i hotell sängen med en lite lårkaka efter en klantig crash jag gjorde på railjamet. Hade faktiskt ganska stora förhoppningar på railjamet i Sandviken men det var ganska tråkigt. Ett brant inrun och sedan någon enstaka meter till upphoppet som var nog det största upphoppet jag sett till en box! Vill inte dissa grabbarna som styrt eventet för allting var smoth runtomkring men tyvärr faller allt när det blir så konstig setup. Tina körde bra som vanligt och skulle vunnit tjej klassen men det tyckte konstigt nog inte dommarna :).

Jag, Tina, Eric Nygård och Olle Wallin åkte bil från Östersund till Sandviken. Eric var sjuuukt peppad som vanligt hela bilresan och även riktigt peppad på railjamet. Kul att se åkare som Eric som aldrig blir misspepp av en kass setup. Eric shreddade på i vanlig stil och åkte ut i semin. Hade önskat att jag kunde fortsätta vara pepp som han även med en kass setup men det går bara inte =). Kred till Eric.

Noa Gadelius vann finalen över Jonathan Linde och Eric Nygård kom 3:a tror jag. Gadelius bröderna är på G och jäkligt kul att båda nu steppat över till Forum! mer news om det senare.

Imorgon blir det att se Solna AIK vs LÖVEN på hovet! är så sjuuukt pepp på att äntligen få se en match live denna säsong, blir inte så ofta när man bor i Åre förutom dom matcherna som sänds på tv och webben. Om jag har tid tänkte jag dra och hänga med klacken innan matchen och dricka några öl på någon pub. Match tröjan är självklart med!

Jag och Eric funderar på kanske tatuera oss imorgon. Jag har nu kört en helarm och benet från foten till knät i japansk stil. Funderar på att göra en tatuering tillägnad min farfar Albin. Får se om vi får någon tid imorgon.

Missa nu inte Forum Chillydog Railjam i vitabergsparken på lördag!

Inga kommentarer: