lördag 24 oktober 2009

and it burns burns burns.....

Ja vad ska man säga? kolla in länken till denna video på TWS

http://link.brightcove.com/services/player/bcpid27342176001?bctid=46086935001



Tidigare var jag med i Skullfilms med Chris Thelin. För något år sedan gick vi skilda vägar med Skullfilms men Chris har jobbat vidare och blivit en grym filmare! han jobbar mycket med snowboard filmer men har även nu börjat göra lite musik videos. Chris ringde mig för någon månad sedan och undrade om jag ville komma ner och hjälpa han att spela in en musikvideo, tyvärr han jag inte åka ner. Här är resultatet av videon Chris gjorde med gruppen La Fleur Fatale och låten Dare To Lick(Hunter's Red Sleeve). Bra jobbat Chris!


Imorgon Lördag sticker jag ner till Östersund för Forum Chillydog Railtour. Har med mig en Panasonic 171 kamera för att dokumentera tävlingen. Ska bli riktigt kul att komma ner och träffa boysen. Är grymt sugen på vara med själv och åka så jag får se hur lång tid filmningen blir då jag lovat Forum att filma, är faktiskt peppad på båda delarna så kanske hinner med något åk iaf =). Ses i ÖSD!

Inga kommentarer: