lördag 7 mars 2009

Men tjeeena igen! var ett tag sedan?

Fyyfan vad jag har varit dålig på uppdatera denhär bloggen på senare tid. Har haft så sjuuukt mycket att göra. Håller på förfullt med Boardstore teamet och kör massa taxi på kvällarna, sedan så ska jag även hinna filma in till video bloggen på dagarna, för övrigt så är nästa video blogg avsnitt "typ" klart, ska bara göra några småsaker till innan jag kan skicka ut det till tv-åre och webben. Borde vara uppe om någon dag. Hoppas ni gillar det!

Klicka på länken nedan så kommer ni till skistars webtv då tv-åre filmade in en liten grej med mig.

LÄNK TILL WEB-TV

Hans Åhlund ringde upp mig när jag satt i taxin och kom med en smooth nyhet, han höll på och designade min signature modell på hans klädmärke hayze! kommer bli i färger i en tribute till detta:



Jag och Haze:


Phaze!

1 kommentar:

Erik Thorebring sa...

Längtar till nästa avsnitt, man blir så grymt taggad på att åka efter man sett avsnitten =)