fredag 7 november 2008

And now it's up and running!

Howdi! Då var det dags att falla för trycket och starta en blogg. Sitter själv och följer e heldel bloggar så känns som om det är dags nu att starta upp min egen.

Har varit riktigt seg efter helgen! var ett jäkla ös! Fest både fredag och lördag och självklart vaknar man upp sjuk på måndag! Fick ett filmklipp av pelle som visar att vi hade jävligt kul:



Lite svårt att se vilka vi är så jag hjälper er:
Orange skjorta - Byssa
Svart skjorta i mitten - Pelle
Blå tröja svart kjol - Tina
svart tröja brun kjol - Gabby
helsvart - Anna

Peace!

3 kommentarer:

Simon sa...

Sweet! Fortsätt med dessa roliga videos så kommer det här bli den första blogg som jag följer. (Har alltid legat lite efter...) Jeeesus vad stor hunden har blivit! hur gammal är den? Allt väl annars i Åre?

själv är är jag nere i tyskland och ska ygga mig en egen hund.

Kolla in:
http://www.metacafe.com/watch/1177808/boston_dynamics_big_dog_new_video_march_2008/

Ha det gött och hälsa Tina!

Niklas Byström sa...

haha simon, feel ya! Oxå alltid varit lite efter när det kommer till bloggandet!
Hoppas allt e fint!
/tina

Per.Rönström sa...

haha va faaan! nu har jag spanat in din blogg byssa det ser bra ut tjohoo...// Gabbi